• انا حازم 35 سنة من القاهرة .. مهندس الكترونيات منفصل منذ 3 اعوام .. قصتي بدأت عندما سافر زوج اختي للعمل بالخليج
    على وعد بأن يرسل في طلب اختى عندما تتحسن الظروف ... انتقلت اختي للعيش معي بدلا من الحياة وحيدة في شقتها والتي تقع بأحدى المدن الجديدة .. اختي منى 29 سنة طويلة بيضاء وجهها مريح جميل .. جسدهل متناسق جدا بدون عمد ولا تمارين .. يشبه الى حد كبير جسم الفنانة درة لكنها اجمل في الوجة ولون بشرتها ابيض ... اما انا فجسمي رياضي بعض الشيء لا اماثلها في البياض لكني قمحي اللون متماسك الجسد .. بدأت الأثارة بدخول فصل الصيف وارتداء منى بعض الاشياء العارية والقصيرة .. لم اكن التفت الى جمال جسدها سابقا ربما هو الحرمان او وجودنا سويا بمفردنا .. كنت الاحظ استدارة ساقيها وروعتها انسياب صدرها بدون حمالة صدر ارتجاجه المثير وهي تسرع الخطى ... في احد الايام في فصل الصيف كنت نائما في غرفتي وانا عادة انام عاريا تمام واغطي جسدي بملائة خفيفة .. كنت مستلقيا على ظهري وزوبري واقف ومشدود جدا من موقف حدث لي مع زميلتي في العمل .. وفجأة دخلت منى الى الغرفة لم استطع تدارك الامر ولا جذب الغطاء فأغلقت عيني وكأنني نائم لان الموقف محرج حدا ... احساسي بها تنظر الى زوبري الهائج زاد من هياجه احسست بأنفاسها المضطربة .. وقوفها اثارني جدا اقتربت مني وبسرعة لامست زوبري بخفة ورشاقة ثم خرحت واغلقت الباب.. فتحت عيني وانا غير مصدق لما حدث كان الامر ممتعا فوق الخيال .. فأنا لم استمتع بهذه الطريقة حتى مع طليقتي التي مارست معاها كل الوان الجنس .. ربما لان الامر غريب ربما لانني لم اتوقع ماحدث ..

    xnxxx - سكس خليجي - سكس ايراني - سكس مترجم hd - سكس كلب ينيك بنت - سكس امهات اجنبي - سكس سحاق - سكس سعودي - سكس عنيف - فيديو سكس

    لكنني احسست بمتعه رهيبة لمجرد لمسها لزوبري بيدها الناعمة المثيرة .. في اليوم التالي لم يحدث شيء ولمدة ثلاثة ايام .. كنت مشتاقا جدا لاعادة التجرية او لزيادة الامر عن مجرد اللمس.. فكرت في حيلة تشجعها لانيي اعرف يقينا ان مايمنعها هو الخوف من ان استيقظ واراها .. توصلت لفكرة جيدة .. كنت اعاني بالفعل من الم في اسناني في الفترة الاخير.. رجعت الى المنزل كانت منى ترتدي جلباب بيتي قصير يصل الى الركبة بصعوبة مستدير من عند الصدر يكشف مفارق صدرها على استحياء .. مثلت اني اعاني بشدة من اسناني وبدا حديث بيننا

    سكس اجنبي - سكس اخوات - عرب نار - قصص سكس - سكس حيوانات

     انا روحت للدكتور وانا راجع من الشغل النهاردة
    - وعملت ايه
    - اداني علاج قوي بس مشكلته انه تقريبا مخدر يعني لما اخد قرص هابقى شبه مغمى عليا لمدة 8 ساعات
    - مفيش علاج غير ده
    - هو قاللي ان ده افضل حاجة هايتكرر لمدة 3 ايام .. يعني لو عايزة مني اي حاجة يبقى قبل ما اخده لانك لو طبلتي جنبي مش هاصحى غير بعد 8 ساعات
    احسست بالفرحة الخفية على وجهها الجميل ومارست اعمالي العادية وتناولت غذائي ثم قلت لها
    - عايزة حاجة قبل ما انام ماتنسيش اني هاخد الدوا
    - لا روح نام انتي انا كمان شوية وهنام
    دخلت غرفتي شاعرا بأثارة لا حدود لها ولم انسى بافلعل ان اشتري دواء بنفس الصفات سألت عنها صديقي الصيدلي وافرغت منها قرص والقيت به في الحمام .. واستلقيت عاريا على سريري في انتظار ان ينفتح الباب ..

    سكس سعودي - افلام جنس - xxxnx - xnxn - سكس محجبات - سكس قوي - افلام نيك - سكس حيوانات

     


  • أصدقائي أريد أن أحكي لكم تجربتي مع الجنس وهي التجربه الاولى في حياتي وهو عندما كان وقت الأختبارات طلب والدي مدرس تقويه لأخي لكي يساعده على فهم الدروس وفي يوم من الأيام جاء هذا المدرس وهو الأستاذ فواز وعرفت أسمه فيما بعد المهم جاء الينا لكي يقوم تدريس أخي وقابله والدي وقال ارجو أن تقوم بتدريس ابني صالح لكي ينجح في الأختبارات وقال له أبي أنا سوف أذهب مع العائله وأترك ولدي بالمنزل لكي يأخذ الدرس فيما أنا أيضا لم أذهب مع والداي وجلست في غرفتي اذاكر دروسي وليس لدي أي علم بأن الأستاذ فواز عند أخي في غرفته . عندما تعبت من المذاكرة ذهبت إلى المطبخ لكي اعمل لي شاي وهنا سمعت صوت في غرفة أخي صالح وقلت ما هذا الصوت ألم يذهب صالح مع أهلي تقدمت نحو غرفته بهدوء وأنا أحاول أن أسترق السمع ويا للهول أن أخي يأن بقوه يا ترى مما يأن هل هو مريض أم ماذا وقمت بفتح الباب بهدووووء وعندما دخلت رأيت منظرا مرعبا حيث رأيت الأستاذ فواز فوق أخي ينيكه وأخي يأن ويأن تحت فواز أخذت قليلا أشاهد هذا المنظر مما أثار في الغريزه الجنسيه التي باتت نائمه ولم تستيقظ إلا عند مشاهدتي لفواز وهو ينيك أخي صالح عدة أسئله دارت في رأسي .. هل أصرخ في وجه فواز أو هل أنضم أليهم بالجنس أم أبلغ والدي عن هذا الأمر وقررت بيني وبين نفسي أن أبلغ والدي عما فعل فواز بأخي وأنسحبت من الغرفه دون أن يشعرا بي وأغلقت الباب كما كان وذهبت إلى غرفتي وأغلقت الباب علي وعدت إلى كتابي كي أذاكره ولكن تفكيري كله نحو هذا المنظر الذي شاهدته بعيني مما أثار فضولي الجنسي على مشاهدة المنظر مرة اخرى وأحسست أن سروالي يتبلل ولمست كسي فإذا به يتصبب من ذلك السائل اللزج الذي تخرجه الشهوه الجنسيه ورحت أفرك بظري بأصابعي وسرعان ما تهيجت وأخيرا قررت الإنضمام إليهم بهذا الجنس الرهيب

    سكس اغتصاب 2020 - سكس 2020 - افلام نيك 2020 - افلام سكس ياباني 2020 - افلام نيك 2020 - سكس امهات 2020 - سكس حيوانات 2020 - تحميل سكس 2020 - سكس محارم 2020 - سكس هندي

    وتسللت حتى وصلت الغرفة وفتحت الباب بهدوء ولم يشعر بي أحد منهم وهم على نفس الوضع الذي تركتهم وهما عليه حيث كان فواز يعتلي أخي صالح المسكين الممدد على بطنه أنا لم أشاهد ذكر صالح بعد وفجأه وبدون شعور مني وأنا أشاهد هذا المنظر الرائع نزلت يدي إلى كسي لكي أداعبه وبينما أنا على هذا الوضع حانت إلتفاته من فواز وشاهدني وأنا رافعه تنورتي وكسي واضح له تماماٌ وعندما أحسست أنه ينظر إلي تراجعت خارجة من الغرفه وعندها سمعت فواز يقول لأخي إبقى هنا حتى أعود ولحق بي خارج الغرفة ووجدني قرب الباب الذي يطل على غرفه صالح وأنا منهارة القوى من شدة شبقي وأتاني يخطو بخطوات هادئه وكأنه واثق بأني لا أمانعه فيما ينوي به وأقترب مني أكثر وحاولت الهرب ولكن قد مسكني هذا الذئب المفترس وهو يريد إفتراسي وقرب مني أكثر وصار وجهه أمام وجهي مباشره وكان تنفسه قرب وجي حارأ جدا مما أثارني ودفعني إلى أخذ قبله قويه من شفايفه دون أن اتكلم ولو بكلمه واحده وسرعان ما تجاوب معي بتبادل القبلات وقال كيف نصرف صالح عنا ونكمل ما شاهدتيه مني أنا وأخيك ,,, وعندها قلت له بدون شعور مني أنا التي أصرفه عنا ولكن هيا معي إلى غرفتي وأبقى فيها حتى أعود لك ذهبنا لغرفتي ونحن نتبادل القبلات في الطريق ودخلنا الغرفه وقلت له إبقى هنا حتى أعود وذهبت إلى أخى صالح في غرفته ووجدته ممددا وقد لبس ملابسه وكتابه معه وقلت له ماذا فعلت في دروسك وقال لي أين الأستاذ وقلت أي استاذ تتحدث عنه أنا لم أرى أي واحد هنا في البيت قال الأستاذ فواز كان عندي منذ قليل قلت لعله ذهب إلى أهله وقال أحسن لقد أرهقني من شدة ما يذاكر لي ويشرح لي الدروس . عندها قلت في نفسي هذا ليس من شدة شرحه ولكن من شدة نيكه لك ........ وقلت هل تريد مني شي أنا سوف أذهب لغرفتي لكي أكمل ما تبقى لي من المراجعه قال لا أريد إلا كوب عصير ليمون لأني أحس أن أعصابي متوتره جدا قلت له حسناٌ سوف أجلب لك العصير بعد قليل وذهبت للمطبخ وأحضرت له العصير وقلت ي**** ذاكر دروسك وأياك والخروج من غرفتك وإلا أبلغت ابي عن ذلك وأنت تعرف أبي قال لن أخرج من الغرفه سوف أذاكر وأنام بعد قليل لأني مرهق وذهبت أنا إلى غرفتي حيث رأيت فواز نائما على سريري وعندما شاهدني قام وأستقبلني بالتقبيل الحار نوعاٌ ما ، كان فواز نحيف الجسم أبيض البشره له شارب خفيف كم كان هو جميل المنظر . أحتضنني فواز بعد أن أقفلت باب غرفتي وأخذ يقبلني مره تلو الأخرى على رأسي وخدي وأنتهى به المطاف حين وصل شفايفي وأخذ يمص شفايفي بكل ما أوتي من قوه وأنا أحترق من اللذة والشبق وريثما هي أول مره أقبل من رجل بهذه الطريقه اللذيذة وحملني فواز بين ذراعيه وألقاني على السرير بكل هدوء ونمت على السرير ونزل على فواز بتقبيل وجنتي وفمي وكان يدخل لسانه داخل فمي يلعق ما بداخله من رحيق وأنا أتجاوب معه لا إرادياٌ وأخذ بنزع بلوزتي وتنورتي رويدا رويدا حتى لم يبقى سوى كلسيوني الصغير الذي لا يغطي شي بالمره وراح يمص نهودي وحلمتا نهداي حتى وقفت الحلمات مما هيجني بشده وراح يتجول على كل شبر من جسمي وهو يتفقده بلسانه الطري والعذب حتى إنتهى به المطاف إلى كسي الصغير الذي راح يقذف ذلك السائل اللذيذ على كلسيوني وأخذ يقبل كسي ويقبل ويقبل دون توقف وذلك من فوق الكلسيون وأحسست بأن بظرى قد تورم من شدة الشبق وقلت في نفسي متى يريحني فواز من هذا السروال الذي على شكل مثلث وكأنه مثلث السلامه وهو في الواقع لا يستطيع حمايه الكس الذي يحرسه وعندها وأنا لم أكمل الكلام الذي قلته في صدري أخذ فواز بفصخ هذا السروال وعندما رأى كسي أن فواز من قلب حزين وهو يقول آآآآآآآآآآآآآآآآه ما أروعك من كس صغير كم تميت أن اقبلك وألحس ما بداخلك وكنت حينها حالقه الشعر الذي يحيط كسي (الكبيني الصغير)ونزل عليه فواز بفمه ولسانه وأخذ يلحسه بقوه مبتدآ من البظر حتى فتحت الشرج ذهابا وإيابا لكي يعود إلى البظر مرة أخرى وركز عليه تركيز وأخذ يعضه بشراسه كأنه جائع ولم يأكل منذ أسبوع ويمتصه بكل قوته مما أفقدني السيطره على نفسي وراحت تتوالا علي رعشاتي عدة مرات التي ذبحتني بشدة وأنا أتؤوه بكل بشدة وأصيح عليه بأن لا يفعل بي هكذا وهو لا يلتفت لي ولكن يزيد من تعذيبي بكثر لحسه لكسي المسكين وعندها قلت لا شعوريا ارجوك أدخله انني لن أتحمل أكثر من هذا وهو يقول ليس بعد يجب أن أنسيكي ما رأيتي بغرفة صالح وقلت ارجووووووووووك قد نسيت ما فعلته بأخي نسيت نسيت نسيت ارجوك دخل زبك في كسي المحترق قال لا ليس الأن المهم أطال فواز من لحس كسي مما جعلني أنزل ثلاث مرات على لسانه وهو يقوم بلعق ما نزل من كسي وعندها قام فواز ونزع ملابسه حتى لم يبقى عليه شي وأنا ما زلت ملقاه على السرير مغمى علي من شدة ما أثاره فواز من شبقي عندها أحسست بشيء ثقيل وناعم سقط على خدي وفتحت عيني ويالهول ما رأيت أنه زب فواز ياله من زب ضخم وطويل ورحت أرتجف خوفاٌ من هذا الزب وذكرت المشهد الذي رأيته في غرفة صالح وهو حين سمعت أخي يأن عرفت أنه يأن من شدة الألم الذي سببه له هذا الزب من هذا الزب العملاق وعندها قلت في نفسي أن أخي معذور حين سمعته يأن بشدة ربما فتح هذ1 الزب في طيز أخي عدة شوارع ,, لقد راعني منظر زب فواز منشة ضخامته وعروقه الواضحه تماما عليه وقلت لفواز ماذا أفعل بهذه الماصوره وقال هيجيني كما هيجتك منذ قليل وقلت كيف أفعل قال قبليه ومصيه , قربت زبه من أنفي وأخذت أشمه لكي أتعرف على رائحته يا لها من رائحه جميله ولذيذه وأخيرا قبلت هذا الزب ورحت أتحسسه بشفايفي كان زب فواز متصلبا جدا جدا جدا وضعت زب فواز على فمي وأنا أتذوقه وأخيرا أدخلت هذا الزب داخل فمي ورحت امصه وألعق ما يخرج منه أنه سائل لزج أصفر أول مره في حياتي أراه يخرج من ذكر رجل ولكنه لذيذ جدا وحاولت أن أدخله أكثر في فمي ولكن لم أستطع أن أدخل ربعه وفواز ممسك برأسي وهو أيضا يحاول أدخاله أكثر وأكثر وكاد يخنقني وفجأة أخرجه فواز من فمي ونومني على السرير مره أخرى ودخل بين رجولي ووضع هذا الزب على كسي المسكين اللي راح يكثر من البكاء خوفا ورهبة من الزب المتوحش وقلت له وارحمتاه لك أيها الكس المسكين سوف يسحقك هذا الزب ويعدمك الحياة وصرت أبكي من الخوف ولكني بنفس الوقت صممت أن أصمد في هذه المعركة حتى النهاية معلنة التحدي لهذا الزب وراح فواز يفرك زبه على كسي طالع نازل مما أثار شهوتي مرة أخرى وقلت أدخل زبك يا فواز أرجوك ووضعه فواز على باب المغاره محاولا إدخاله ولكن دون جدوى هيهات أن يدخل هذا الزب الضخم في كسي الصغير الذي لم يدخله زب قط لا صغير ولا كبير ثم نزل فواز عليه برأسه ولحسه قليلا ووضع عليه من لعابه وأكثر منه على كسي ثم وضع علي هذا المتوحش مرة أخرى محاولا أدخاله وعندها سألني هل أنتي مفتوحه وقلت له لا وقال كيف أفتحك وأنتي بكر وقلت أتركني من الفلسفه الزايده اللي مالها سنع وأدخل هذا الزب وهل يجب أن أبقى بكرا طول عمري عندها قال معكي حق هل يجب أن تبقي بكرا يجب عليك تتمتعي بجمالك وجنسك المرهف وأنتي في ريعان شبابك وقلت له هيا بسرعه ولا تترك لحظه واحده تفوتنا هذا اليوم وعاود فواز أدخال زبه مره أخرى وأنا أتؤوه تحته من شدة الأم والرغبه في أدخال زبه في كسي في آن واحد وتكررت المحاولات كذا مره ولكن للأسف لم يدخل بعد ورفع رجلي إلى الأعلى وهو يحتضنني ووضع زبه مرة أخرى وحاول أدخاله ثاني مره وهذه المره بأكثر قوة وأنا أصيح بكل حتى دخل رأس زب حبيبي فواز وعندها أحسست بحراره داخل كسي لم يسبق أن شعرت بها ثم راح كسي ينبض بشدة ويكثر من إفرازه لذلك السائل اللزج ثم وقف فواز قليل لا يتحرك عندما شاهد علامات الألم في وجهي وأنا اتلوى تحته مثل الأفعى من شدة الألم ثم عاود عملية إدخال زبه في كسي حتى دخل النصف ثم وقف مره اخرى وأخذ ما يقارب خمس دقائق وهو ثابت لا يتحرك وقلت هيا أدخله الأن اني سوف أتحمله بكامله وعندها دفعه فواز دفعة واحده إلى داخل كسي لكي يستقر على جدار رحمي وسحقه سحقا كما سحق لي أشفاري أيضا وعندها صحت بأعلى صوتي من شدة الألم ونزل على فواز بجسمه وأغلق فمي بفمه وراح يمص شفايفي لكي لا يظهر صوتي وأنا أصيح وأتعذب من هذا الزب الضخم وفواز وقف عن التحرك لكي لا يسبب لي مزيدا من الألم ومكث على ذلك الوقوف حتى رجوته أن ينيكني لأنني قد أدركتني الرعشه من جديد وأخذ فواز ينيكني بهدوء وقامت تتزايد سرعته وأنا أتؤوه من اللذه وهو يسحق كسي بهذا الزب العنيد الجبار, مسكين هذا الكس الصغير كيف يتحمل كل هذا الزب اوووووه فواز لقد آلمتني وقال تحملي يا صغيرتي هان الأمر ما بقي إلا القليل وعندها راحت تتوالا علي الرعشات الواحده بعد الأخرى وفواز لم ينتهي حتى الأن الا انه راح يكثر من سرعته بشدة مما أفقدني صوابي ورحت أصرخ بأقوى صوتي آآآآآآآآآآآآآآآه وفجأه اخرج فواز زبه من كسي وراح يقذف حممه على بطني ونهودي ووجهي معلنا انتصاره على كسي الذي سحقه بهذا الزب المتوحش وأخيرا طاح فواز علي ونام وهو يلهث من التعب وأخذت أنا وأياه قسطا من الراحة وقام فواز من فوقي ذاهبا إلى الحمام لكي يغتسل وعند خروجه نظرت أنا إلى كسي المنسحق لكي أتفقده هالني عندما رأيته ينزف دما إن الدم بالكاد يغطي على كسي وأفخاذي البيضاء أخذت بعض المناديل التي كانت قرب رأسي ومسحت الدم الذي مازال ينزف من كسي المسكين من هول ما ذاقه من هذا الزب الكبير والضخم اتى فواز من الحمام وقال كيفك الأن يا صغيرتي قلت لقد آلمتني كثيرا يا فواز وقال خلاص من هنا وبعد راح تتعودين عليه ولكن لازم نعيد الكره مره ثانيه بس الحين أنا تأخرت اليوم وربما يأتى والديكي الأن ولكن لنا لقاء قريبا انش**** وأخذ منى قبله من فمي وأنا مازلت على فراشي أصارع الألم الذي لحق بي من جراء هذه المعركة الذي خسر فيها كـسي وانتصر فيها زب فواز انتصارا عظيما .

    سكس حيوانات - مقاطع سكس - سكس هندي - سكس امهات - سكس امهات 2020 - سكس نيك 2020 - سكس 2020 - سكس محارم 2020 - سكس مترجم 2020 - سكس اخوات 2020 - سكس حيوانات 2020 - عرب نار


  • انا اسمى محمود عندى 23 سنه حصلت معايا القصه دى الصيف الى فات
    مش هقول جسمى رياضى والكلام دا لا جسمى عادى جدا لون بشرتى قمحى
    زبى 18 سم عريض وتخين .. خالتى (س) 48 سنه مطلقه وعايشه معانا وتحديدا فى اوضتى
    اوصفلكم خالتى منقبه وطولها تقريبا 160 سم جسمها مربرب بزاز مدوره من النوع البلدى
    حلماتها بنى طيازها مليانه عريضه ومقعوره لبرا وتفضل تتهز طول ماهى ماشيه
    تقريبا من كتر قعدتنا مع بعض كتير وبننام فى اوضه وحده مبقناش نتكسف فى من بعض
    الصيف دخل والجو بقى نااار خالتى اقترحت نسافر نقدى كام يوم فى اسكندريه
    منفعش عشان ابويا كان ورا شغل كتير ومش هينفع يسيبو فاامى اقترحت اسافر انا وخالتى وبناتها
    وفقنا وحضرنا الشنط وخالتى اتصلت بعيالها يقولو لابوهم ويحضرو الشنط بتاعتهم
    بالمناسبه بنات خالتى سنهم 18 سنه و 15 سنه
    ركبنا العربيه بليل تقريبا كانت الساعه 1 بليل واتحركنا على منطقه فى اسكندريه
    وصلنا هناك تقريبا قرب الفجر سألنا على سمسار جبلنا شقه عالبحر حلوه بس صغيره
    اوضتين وصاله اوضه فيها سريرين ودى سبناها للبنات واوضه كبيره فيها سرير واحد بس كبير
    ودى اتفقنا انا وخالتى هنخدها رتبنا هدومنا وظبطنا الدنيا وكلنا وكل دا لسه منمناش
    الساعه بقت 10 اصبح نزلنا البحر ورجعنا عالساعه 4 تقريبا رجعنا ميتين مالتعب
    طبعا عشان منمناش من قبلها بيوم المهم دخلنا ننام كل واحد دخل مكانو
    دخلت انا وخالتى اوضتنا قلعت النقاب وكانت لبسه جلبيه بيتى تحتيه قالتلى هخش الحمام
    على متغير هدومك انا قلعت وقولت انام خفيف بالبوكسر والفانله
    خالتى رجعت كنت انا فارد جسمى عالسرير قالتلى انت هتنام كده قولتلها اه الجو حر
    قالتلى طب انا هقفل الباب عشان محدش من البنات يخش وانت نايم كده قولتلها ماشى
    قفلت علينا الباب وطلعت جمبى عالسرير اول محطينا دمغنا مع الهدوء الى فى الشقه كلو ناام
    انا اتقلقت اخش الحمام قومت وانا مش مجمع خالص وكلو نايم مش حاسس بحاجه من التعب
    دخلت الحمام ورجعت قفلت الباب ورايا وطالع مكانى عالسرير وعينى وقعت على خالتى وهى نايمه
    والجلبيه الى هي لبساها مرفوعه لحد بطنها ومش لابسه اى حاجه تحتيها ولا كلوت ولا سنتيان
    من الخضه النوم طار من عينى وفى ثوانى زبرى بقى حديد وخرج من البوكسر
     سكس كويتي - سكس محارم 2020 - نيك 2020 - سكس محارم مصري 2020 - افلام نيك مساج 2020 - افلام سكس مترجمة - سكس ساخن 2020 - سكس اخوات 2020 - سكس نيك 2020 - افلام نيك الكس 2020 - افلام نيك مصري 2020 
    نيمه على وشها ورجلها اليمين مرفوعه عند صدرها ورجلها الشمال مفروده عادى بس مفتوحه
    طلعت ورا طيازها شوفت كسها مربرب ومنفوخ وفيه شعر خفيف
    وزبرى واقف على اخرو وخارج من البوكسر ومش عارف اصحيها تعدل هدومها
    ولا اتفرج واملى عينى منها ولا ادخل زبرى فى كسها والى يحصل يحصل
    فضلت افكر لثوانى وانا بلعب فى زبرى ولقيت نفسى بقلع البوكسر لوحدى
    رميت البوكسر عالارض وخت وضعيه الركوب ورا طيزها الملبن وفضلت احك زبرى فى كسها
    براحه عشان اشوف هتحس ولا رايحه فالنوم وفعلا محستش بحاجه فضلت العب كده براحه
    وادخل راس زبرى فى كسها بهدوء فضلت كده شويه لحد ملقيت زبرى بيتزحلق وبيدخل اكتر
    لحد مدخلت نصه جوا كسها وهى لسه نيمه مش حسه بحاجه او عمله نفسها نيمه
    مش عارف بقى بس خلاص الهيجان اتملك منى وفضل ازوق زوبرى جواها اكتر لحد مدخل كلو
    وفضلت اتحرك ادخل واخرج براحه عشان متقلقش لحد مخلاص بقيت على اخرى وقربت انزل
    لبنى روحت مخرجو بسرعه من كسها وشلال لبن ضرب على طيزها وعلى كسها و زبرى بينقط اخر نقط
    لبن فيه على فخدها ولقتها بتتحرك وصحيت على زبرى وهو بينقط على فخدها الشمال
     سكس هندي - سكس اجنبي - سكس محارم 2020 - سكس امهات هندي 2020 - افلام سكس 2020 - سكس مترجم 2020 - سكس حيوانات 2020 - سكس امهات 2020 - محارم مصري 2020 - سكس نيك عربي 2020 

  • وقفنا في الجزء الأول بعد ما النور جاه فجأة و انا نايم علي سرير واحد مع انتصار اختي الكبيرة و هي فاكرة إني محمود جوزها
    مشهد عمري ما ع نساه و عيونها مبرقة و لحمها كله عريان قدامي كأنها أتخرست و نسيت الكلام و انا مش عارف اعمل ايه و لا اتصرف ازاي
    مقطعش المشهد غير صوت علي ابن انتصار و هو بيخبط علي باب الاوضة و بيقول ماما.. ماما انتي صاحية .. ماما النور جاه
    انتصار لسة مبرقة عيونها الواسعة و فاتحة بوقها و رجليها لسة مفتوحة و كيلوتها الستان الاسود مرمي علي الارض و صوت الولد لسة بينادي في إشارة من انتصار لية بايدها اناولها جلبيتها عشان تلبسها تطلع لعلي ابنها عطتها الجلبية عشان تستر نفسها و كل ما احاول اتكلم تشاورلي
    بايدها بإشارة من صوبعها يعني هووووس ..
    عشان الواد مايسمعش صوتك..
    لبست انتصار الجلبية و مياه كسها مغرقة الملاية و ريحته مالية المكان نازلة و طيازها بتترقص يمين و شمال قدامي و فتحت الاوضة لعلي و طلعت و قفلت الباب وراها و انا خايف من ردة فعلها و ازاي عملت كدة و هي اختي الكبيرة أسئلة كتيرة اوووي دارات في راسي و غلبني النوم و انتصار من ساعة ما طلعت لعلي ابنها في الليل محستشي بيها غير الساعة 10 الصبح بتصحيني عشان افطر

    نيك محارم امهاتصور سكس جديدة - سكس محجبات ايطالي - سكس لواط - سكس نسوان مع حيوانات - رقص سكس - نيك بناتسيكسي مدام

    و كان الحوار كالتالي :
    انتصار : سعيد اصحي عشان تفطر يلا
    انا : و انا بفتح عيني بين الصحيان و النوم
    و بقولها انتصار عشان خاطري متزعلي…….. ش
    قاطعتني و قالت بنبرة هادئة : اسكت بعدين نتكلم
    قومت غسلت وشي و فطرنا و عيالها راحوا مدارسهم و قولتلها بلاش حد يعرف اللي حصل امبارح
    قالتلي انا مش عبيطة افضح نفسي
    و كملت كلامها : لازم نشوفلك مره تلمك لولا النور جاه فجأة كان زمانك كملت
    قولتلها انتصار انا غصب عني انا مطلق مراتي من 5 سنين
    قاطعتني بسخرية و قالت بثقة : و حياة أمك يعني صابر خمس سنين و يوم ما حبيت توقف زوبرك توقفه علية انا
    اخص عليك و علي تربيتك الويسخة
    خلصنا فطار و قومت البس هدومي لقيتها بتقولي انا رايحة لامك اخد منها فلوس الجمعية محمود قبل ما يختفي مسابش مليم
    و مفيش و لا لقمة في البيت ..
    قولتلها : طيب اوصلك بالتاكسي معايا في سكتي
    قالتلي لا مشوارك غير مشواري و بعدين سكتك واقفة علي طول يا سعيد
    قولتلها حقك علية
    قالتلي لا حق بلا مستحق ..
    خرجت و الارض بتلف بية و خايف منها تقول لابويا و امي علي اللي حصل
    خلصت الشغل بالليل و اتصلت علي انتصار مردتش علية
    عين في الجنة و عين في النار لو روحت البيت عندنا ممكن تكون قالتلهم
    و لو روحت عندها ممكن مترضاش تدخلني
    و كل ده و مفيش اي اخبار عن محمود جوز اختي يا تري خدوه فين
    المهم قولت اروح بيتنا دخلت لاقتهم كلهم صاحيين و قاعدين في الصالة و قلقانين علي مصير محمود و كل شوية يتصلوا علي صحابه محدش عارف عنه حاجة غير ان انتصار بلغها من مرآة واحد صاحبه ان اتقبض عليه و هو ماشي في مظاهرة
    جاه وقت النوم و ابويا و امي دخلوا اوضتهم و انتصار و عيالها في الصالة قولتلها يلا يا اختي انا فرشتلك اوضتي قومي خدي عيالك و ادخلي نامي و الصباح رباح ..
    قالتلي لا انا ع نام انا و العيال هنا في الصالة ..
    قولتلها : يا انتصار الجو برد عشان خاطر العيال و مدارسهم الصبح
    المهم بصتلي نظرة قلق و قالتلي طيب
    دخلت نمت علي الكنبة و هي دخلت الاوضة هي و الاربع عيال
    الصبح صحيت وصلت العيال للمدرسة و رجعت البيت اشوف طلباتهم لاقيت ابويا و امي لسة نايمين
    و صوت الدوش بتاع الحمام مفتوح عرفت ان انتصار اختي الكبيرة بتستحمي
    استنيت في الاوضة بتاعتي لاقيتها داخلة و لافة فوطة كبيرة علي جسمها مش مدارية غير نص بزازها الكبيرة و بعد منطقة الصرة
    اتخضت لمة شافتني و من الخضة وقعت الفوطة و قالتلي مش تكح و لا تقول إنك هنا؟!
    قولتلها فكرتك حسيتي و انا بفتح باب الشقة قالتلي بسخرية
    اهاااااا زي ما حسيت بيك و انت داخل تتسحب في الضلمة و داخل اوضتي لولا اني عارفة رنة تليفون محمود كان زمان حصل كلام تاني
    قولتلها ما تنسي بقي يا انتصار لحظة شيطان و عدت
    كل ده و انا سارح في جسمها العريان
    قالتلي و يا تري الشيطان هو اللي مخلي عينك ع تطلع علية كدة يا روح امك
    يا ولا ده انا عجناك و خبزاك
    و كملت كلامها و قالتلي سعيد ما تجيب م الاخر انت عايز ايه؟!
    و قبل ما انطق سمعت صوت كحة ابويا و هو صاحي جريت اقفل باب الاوضة
    و هنا لاقيت انتصار بتضحك بصوت واطي
    عرفت انها البداية و شكلها مش ممانعة وبعد ما راحت تلبس هدومها و بترقص طيازها عن قصد قدامي
    و بتشاورلي من اخر الاوضة بصوبعها اللي في النص و بتقولي بصوت واطي ( خووود)

    سكس طيز xnxxx - مقاطع سكس مترجمة - مقاطع سكس حصان - فيديو سكس حيوانات - سكس العرب - سكس عرب - سكس مترجم 2020سكس ويب محارم


  • قولتلها: تعالى عادى
    قالتلى :بس هتشغلى أعانى .
    قولتلها: تمام
    المهم رحنا البيت ودخلت وشغلتلها أغانى ودخلت أنا وهي غرفة نومي و قعدت على سريرى .
    قولتلها: تعالى مددى جنبى ..
    حسيتها خايفةة نوعا ما ؛ لكن طمأنتها وجت جنبى ورحت حضنها ؛ حسيت أنها ما صدقت حضتنى ؛ طبعا زبى وقف في البنطلون الجينز ومش قادر ؛ حاولت أبوسها لكن كانت بتترعش عرفت أنها خايفة فسبتها .
    قالتلى :عايزة أروح وهى بتدمع .
    المهم قمت ونزلت معاها وصلتلها وأنا بحاول أهديها ..
    وأقولها: مفيش حاجة وساعة شيطان وعدّت وأوعدك مش هعمل حاجة من دى تانى وهى مش قادرة تتكلم ..
    المهم بعد ما روحت بساعة أتصلت بيا ولقتها بتقولى حاجة غريبة أوى ..
    قالتلى :أنت أزاى كنت هايج أوى كده ؟ أنا كنت خايفة منك ومن الى كان فى البنطلون
    قولتلها: ساعة شيطان وبعدين كنتى خايفة ليه ؟
    قالتلى: خايفة تفضحنى مع صحابك فى الكلية ..
    وعدتها أن مفيش حاجة من دى هتحصل ومهما حصل بينا لا يمكن افضحها أو أقول لحد أساسا أن بينا علاقة زى دى .. قالتلى: طب خلاص هجيلك بكرا ..

    افلام نيك زوجة الاب - سكس الام مرجم - افلام نيك جامد - كلب ينيك نسوان - مقاطع سكس قوية - سكس بلدي - سكس اخوات مصري - صور سكس متحركة - سكس مترجم 2020 - سكس تونسي
    طبعا أنا مكنتش مصدق وفرحان ؛ جت تانى يوم وهى سايبة نفسها أووى ودخلت وقعدت برده ع السرير ؛ بس المره دى طلعتلها زبى وكانت مترددة تمسكه بس واحدة واحد خليتها تمسكه وفضلت تمص فى رأسه وخايفة تدخله كله ؛ رفعت اديها من عليه ودخلته كله واحدة واحدة فى بؤقها لدرجة ان عنيها دمعت وكانت هتتخنق ؛ رحت مقلعها البرا وفضلت أمص والحس فى حلماتها وأضربها على بزازها وهى رايحة منى فى عالم تانى ؛ ورحت قاعد على الكرسى وقعدتها على رجليها عشان تمصلى فيه ..
    وأقولها: مصى جامد ..
    وتمص لحد ما نزلت لبنى كله فى بقها ..
    وقولتلها :ابلعيه عشان خاطرى ..
    وفعلا بلعته كله ونزل شوية على بزازها راحت دعكتهم فيهم ؛ رايحنا 10 دقايق وولعت سيجارة
    وقولتلها: تجربى السييجارة؟
    قالتلى :ماشى ..
    وفعلا جربت وكحّت شوية فى أول نفسين ؛ بس بعد كده كملت عادى ؛ رحت قايم واخد بزازها فى بقى تانى وهات يا رضع ومص فى حلماتها وضرب خفيف على بزازها الكبيرة ؛ رحت واقف وراها ومقلعها البنطلون ونامت على بطنها على السرير وادتنى طيزها ؛ فضلت أدخل صوبع وأتنين رايح جاى عشان خرمها يوسع وبعدين مسكت زبى وبليته من ريقى ومدخله فى طيزها ؛ دخل بصعوبة فى ألأول لكن واحدة واحدة دخل كله ؛وأنا مدخله فيها نمت عليها وبلحس رقبتها لقيت اهاتها بقت عالية جدااا ؛ خفت لأحسن حد من الجيران يسمع الصوت وبالذات أن أنا قدام الشارع والجيران؛ رحت حاطط ايدي على بقها عشان الصوت ؛ وفضلت تلحس في صوابعي لحد ما نزلت لبنى فى طيزها وطلع شوية برا دعكتلها بيهم طيزها وقامت لابسة البنطلون وطيزها لسة فيها اللبن ؛ قعدت خمس دقايق حضننانى وبعدين مشيت ؛ وأتكررت مقابلتنا فى البيت لحد يومنا هذا واحيانا كانت بتيجى يومين أو تلاتة ورا بعض لما يكون البيت فاضى ؛ وخلاص أهو داخلين على الترم التانى

    فيديو سكس مصري - قصص سكس محارم - مقاطع نيك قويه - فيديو نيك سحاقيات - سكسي مساج - سكس خليجي - سكس امهات حوامل - مقاطع سكس مترجم